İmplant Yapımı Hasta İçin Zor Mudur?
İmplant Sonrası Hastaların Genel Durumu Nasıldır?

Kendine güvenen insanlar bu güveni büyük oranda gülümsemelerine borçludur.  Dişleri mükemmel bir görünüme sahip olan insanlar rahatça gülebilir ve özgüvenleri yüksek olur. Sorumsuz bir diş sahibi olmak ve uzun süre dişlerinden dorun yaşamak istemeyen hastalara implant tedavisi önerilmektedir. Implant tedavisi çeşitli nedenler ile dişlerini kaybeden hastalara tekrar orijinal görünümlü dişlerin kazandırıldığı bir operasyondur. Implant Tedavisinde dişin olmadığı dış eti üzerine titanyum malzemeden üretilen bir vida yerleştirilerek bunun üzerine de takma bir diş yapılır. Yapılan bu vida kemik ile bütünleşerek dişe koklu bir yapı kazandırır. Kısa sürede gerçekleşen bu işlem sonrası oldukça kaliteli ve güçlü dişlere sahip olmak mümkündür.

Implant Tedavisinde Başarı Oranlarını Etkileyen Unsurlar

Genel anlamda üç etken, başarı üzerinde söz sahibidir.  İlk olarak hastanın ağız bakımı konusunda gösterdiği titizlik başarı oranını etkiler. Buna ek olarak kullanılan materyal malzemelerin kalitesi önem taşır. Ve implant tedavisi için tercih edilecek merkezin kalitesi üzerinde oldukça sıkı bir araştırma yapmak gerekmektedir. Sağlıklı bir dişe sahip olmak için mutlaka gidilen merkezin bu işte uzman olması gerekir. Bütün işlemlerin kaliteli materyaller ile gerçekleştiği sertifikalı sağlık merkezlerinde başarısızlık oranı oldukça düşük bir ihtimaldir.

Implant Tedavisi Ne Kadar Süren Bir Tedavidir

Implant tedavisi tek bir dişe uygulanabildiği gibi birçok dişe de uygulanabilen bir tedavi yöntemidir. Bir adet yapılacak implant için gereken süre genelde 30 dakika civarı olur. Lokal anesteziden sonraki süreçte dış eti uygun hale getirilerek titanyum vida kemiğe sabitlenir

Implant Süresinde Geç Kalmamanın Önemi

Implant Tedavisi, zamanında yapılması gereken bir tedavidir. Çekilen dış için tercih edilecek bölgelerde çok uzun süre beklemek bu bölgenin kemik yapısında kayıplara neden olacağından dolayı zamanla implant için uygun olan yapıyı kaybeder. Bu nedenle implant tedavisinde zaman kaybetmeden bu kararı vermek oldukça önemli bir konudur.  Implant işlemi uygulandıktan sonda yapılacak olan ağız bakımında titiz olmak gerekir. Bakımı ihmal edilen implantlar uzun süre dayanıklı olamayacağı gibi sağlık açısından da oldukça büyük problemler yaratabilir.