Günümüzde İmplant Ne Kadar?

Diş İmplant Operasyonları Nedir Günümüzde Kimlere İmplant Uygulanabilir?
19 Temmuz 2019
İmplant Ne Demek?
19 Temmuz 2019

Günümüzde İmplant Ne Kadar?

İmplant tedavisi, hastanın ağzında herhangi bir nedenden dolayı eksik olan ve hastayı rahatsız eden durumlarda uygulanan bir tedavi yöntemidir. Hastanın çene kemiğine uygulanan gerçek bir diş köküne benzer yapıda olan vidalar yerleştirilir. İmplant, cerrahî bir operasyon ile hastanın çene kemiğine uygun olarak açılan yuvalara yerleştirilerek uygulanır. Bu vidaları yerleştirebilmek için hastaya nadir durumların dışında, çok yaygın olarak lokal anestezi uygulanır. Lokal anestezi gerekli bölgenin birkaç saat süre ile uyuşturulmasını sağlayarak, operasyon sırasında hastanın hiç bir ağrı, sızı ya da acı hissetmemesine olanak sağlar.

İmplant Ne Kadar Sorusuna Verilebilecek Genel Yanıtlar

İmplant tedavisi sanılanın aksine çok yorucu, ağrı dolu ya da acı dolu dakikalar yerine, alınan lokal anestezi sayesinde ağrısız ve acısız bir şekilde gerçekleştirilir. Bir implant uygulanırken, cerrahî operasyonun tamamen bitmesi için 15- 20 dakikalık bir zaman dilimi yeterli olur. Tek bir implantın uygulanması için yaklaşık olarak 3 ila 4 dakika zaman alır. Bu yüzden hasta implant öncesi ağrılarından ve rahatsızlık durumundan kısa bir süre sonunda kurtulmuş olur. Tüm bu işlemlerin gerçekleşmesinin yanında hastalarda merak uyandıran diğer bir konu, implant ne kadar sorusunun cevabıdır. İmplant fiyatları hakkında işlem öncesinde hastaya KDV dâhil ya da KDV hariç olarak net bir fiyat bilgisi verilir.

Peki, Günümüzde İmplant Fiyatları Ne Kadardır?

İmplant ne kadar konusunda bilgi alabilmek için öncelikle diş doktorunuz ile görüşme sağlamanız gerekir. Doktorunuz fiyatlar konusunda ve operasyon anında yapılacaklar hakkında size detaylı bir şekilde bilgi verir. Bir implant tedavisi günümüz şartlarında hem devlet hastanelerinde hem de özel hastanelerde özel olarak uygulanır. Yani devlet hastanesinde dahi implant tedavisi alacaksanız, özel bir muayenehanedeymiş gibi bir ücretlendirme yapılır. Kesinlikle ucuz bir fiyat veren kişilere itibar etmeyin. İmplant ne kadar diye sorduğunuzda çok ucuz bir fiyat listesi ile karşılaşıyorsanız, aklınızda hemen ucuz fiyat ve kalitesiz malzeme kullanımı olabileceğini aklınızda bulundurun. Unutmayın ki sağlığınız her şeyden daha önemli. Ucuz bir implant tedavisi sonrasında ciddi sağlık sorunları ile karşılaşabilirsiniz.